نـــــــــــــــــه نـــــفرین نــــــمی کنم!!!

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

نـــــــــــــــــه نـــــفرین نــــــمی کنم!!!

نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 16:10 توسط من و اون

 

 

 

 

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد

 

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

 

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

 

    

 

 

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد

 

 

 

 

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر

 

 

 

به راحتی کسی از راه ناگهان برسد.....

 

 

 

رها کنی برود از د لت جدا باشد

 

 

 

به آن گه دوست ترش داشته به آن برسد

 

 

 

رها کنی بروند و دوتا پرنده شوند

 

 

 

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد

 

 

 

گلایه ای نکنی بغض خویش را بخوری

 

 

 

که هق هق تو مبادا به گوششان برسد

 

 

 

خدا کند که ...نه نفرین نمی کنم نکند

 

 

 

به او که عاشق او بوده ام زیان برسد

 

 

 

 

خدا کند فقط این عشق ازسرم برود

 

 

 

خدا کند که فقط زود آن زمان برسد

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت19:46---13 خرداد 1391
vebet aliye be ma ham besar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]